دانش آموز

ساخت وبلاگ

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

دستگاه هاي CNC دستگاه هاي الکترومکانيکي هستند که با استفاده از ورودي هاي برنامه نويسي رايانه اي، ابزارها و ماشين آلات مختلف را با مهارت بسيار بالايي برش مي دهند. هنگامي که کارکرد دستگاه CNC را درک کنيد، به اين نتيجه خواهيد رسيد که مي توان از اين فناوري براي انواع ماشين ها و ابزارها استفاده کرد.

lf9w_c2.jpg

دستگاه هاي CNC چه کاري انجام مي دهند؟

ماشين هاي CNC يا ماشين هاي کنترل عددي کامپيوتر، از سيستم هاي رايانه اي و برنامه هاي نرم افزاري براي اتوماسيون ماشين آلات، از جمله فرآيندهاي کاملاً پيچيده و پيشرفته استفاده مي کنند. نام "CNC" در واقع مخفف Computer Numerical Control است. به همين ترتيب، يک دستگاه برش CNC از فرايندهاي خود براي برش انواع مواد از جمله فولاد، آلومينيوم و چوب استفاده مي کند.

اولين دستگاه هاي CNC در دهه هاي 1940 و 50 ساخته شدند و متکي به يک فناوري نگهداري داده هاي ارتباط از راه دور متداول بودند که به عنوان "نوار پانچ شده" يا "نوار کاغذ سوراخ دار" شناخته مي شود. فن آوري نوار پانچ شده منسوخ شده است زيرا محيط داده ها به سرعت به پردازش رايانه اي آنالوگ و سپس ديجيتال در دهه 1950 و 1960 منتقل شد.

فرآيندهاي توليدي کم مصرف، مانند برش هاي CNC، غالباً در مقابل فرايندهاي توليد مواد، مانند چاپ سه بعدي يا فرايندهاي ساخت، مانند قالب تزريقي مايع ارائه مي شوند. فرآيند ماشينکاري به طور کل روشي است براي تبديل يک قطعه از مواد ساده مانند پلاستيک و رسيدن به محصول نهايي با استفاده از فرآيند کنترل شده است. مشابه ساير فناوري هاي ساخت نمونه هاي اوليه مانند FDM (چاپ سه بعدي)، CNC نيز به دستورالعمل هاي ديجيتالي فايل توليدي به کمک رايانه (CAM) يا طراحي با کمک رايانه (CAD) مانند Solidworks 3D متکي است. دستگاه CNC طراحي را به عنوان دستورالعمل هاي برش قطعات اوليه تفسير مي کند. توانايي برنامه ريزي دستگاه هاي رايانه اي براي کنترل ابزارهاي ماشيني، به سرعت باعث پيشرفت توليد مي شود. برش هاي خودکار هم سرعت و هم دقت ساخت قطعات اوليه را بهبود مي بخشد - خصوصاً در مواقعي که مواد (مانند پلي پروپيلن) کاملا حياتي باشند.

فرآيندهاي ماشينکاري اغلب نياز به استفاده از چندين ابزار براي ايجاد برش هاي مورد نظر دارند (به عنوان مثال: مته هاي متغير با اندازه هاي مختلف). دستگاه هاي CNC معمولاً ابزارها را به واحدهاي مشترک يا سلول هايي تبديل مي کنند که دستگاه مي تواند از آنها بيرون بکشد. ماشين هاي اوليه در يک يا دو محور حرکت مي کنند در حالي که ماشين هاي پيشرفته به طور جانبي در محورx  و y به صورت طولي، در محور z و اغلب به صورت چرخشي بر روي يک يا چند محور حرکت مي کنند. ماشين هاي چند محوري قادر به چرخاندن قطعات به طور خودکار هستند و به شما اين امکان را مي دهند موادي را که قبلا در زير قطعه وجود داشته را حذف کنيد. با اين کار نيازي به زير و رو کردن نمونه اوليه توسط کارگران نيست و به شما اين امکان را مي دهد بدون نياز به مداخله دستي همه طرف ها را برش دهيد. برش هاي کاملاً خودکار به طور کلي دقيق تر از آنچه در ورودي هاي دستي امکان پذير است، هستند.

انواع مختلف دستگاه هاي CNC

از انواع اين دستگاه ها که مي توانيد در وبسايت رادوکس به راحتي آنها را مشاهده و خريداري کنيد مي توان به سه نوع برش CNC اصلي اشاره کرد: دستگاه هاي برش پلاسما CNC، دستگاه برش CNC فايبر ليزر و دستگاه برش واترجت CNC. اين فرآيند براي طيف وسيعي از مواد از جمله فلزات، پلاستيک ها، چوب، شيشه، فوم و کامپوزيت ها مناسب است و در صنايع مختلفي مانند ماشينکاري هاي بزرگ CNC و قطعات هوافضا کاربرد دارد. در حالي که فرايندهاي برش CNC قابليت ها و عمليات مختلفي را ارائه مي دهد، اصول اساسي فرآيند در تمام آنها تا حد زيادي يکسان است. روند اساسي برش CNC شامل مراحل زير است:

  • طراحي مدل CAD
  • تبديل فايل CAD به برنامه CNC
  • آماده سازي دستگاه CNC
  • اجراي عمليات برش

خريد دستگاه برش CNC

گروه صنعتي رادوکس با بهره گيري از تجارب و تخصص کارشناسان خود از سال 1377 شروع به فعاليت کرد. اين شرکت با طراحي و ساخت اتوماسيون و رباتيک توانست خط هاي توليدي خود را آغاز کند. همچنين فعاليت خود را با ساخت و توليد دستگاه هاي CNC و راه اندازي اتوماسيون خط هاي توليدي صنعت خودروسازي در ايران به فعاليت خود ادامه داده است. بالا بودن کيفيت و نازل بودن قيمت همواره از جمله اهداف مهم و اساسي شرکت رادوکس و گروه کاري اين مجموعه است.

در حال حاضر، رادوکس به عنوان قطب اصلي در توليد انواع دستگاه هاي CNC در ايران و همچنين در خاورميانه فعاليت مي کند. در اين مجموعه بيش از 14 نوع محصول مرتبط با CNC ارائه مي شود. "دستگاه اسپايدر" از جمله دستگاه هاي CNC توليدي و اختراعي گروه صنعتي رادوکس است که با افتخار از جمله دستگاه هاي طراحي و توليد شده در ايران است و هيچ گونه مشابه خارجي ندارد.

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

شما مي توانيد با استفاده از بسته ويژه گروه صنعتي رادوکس و با همکاري صندوق ن.آوري رياست جمهوري اقدام به خريد اقساط دستگاه برش CNC کنيد. اين محصولات شامل: ليزر cnc، پلاسما cnc و واترجت cnc است و شما مي توانيد 70% از مبلغ خريد را به صورت وام دريافت کنيد. همچنين اين تفاهم نامه با صندوق نوآوري شکوفايي رياست جمهوري در سال جهش توليد ارائه شد و شرکت رادوکس به وسيله اين شرايط اقدام به فروش محصولات CNC به صورت اقساط 36 ماهه با بهره بانکي 9% و همچنين قابليت 6 ماه تنفس کرده است.

شرايط اخذ وام خريد دستگاه برش CNC:

  1.  جواز کسب يا پروانه بهره برداري
  2.  سند مسکوني (ارزش کارشناسي بايد 120% از عدد وام باشد.)

تمامي مراحل اخذ وام توسط واحد تسهيلات شرکت رادوکس انجام مي شود و مدت زمان آن 2 الي 3 ماهه است.

اعطاي اين اعتبارات با توجه به بهره بانکي بسيار پايين (9%) محدود است.

منبع: برنا

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : خرید,دستگاه,برش,CNC,به,صورت,اقساطی, نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 318 تاريخ : پنجشنبه 29 آبان 1399 ساعت: 6:51

bj0c_a2.png

عبدالرضا منتظري بنيان‌گذار حرف آخر

استاد عبدالرضا منتظري مولف بسياري از کتاب‌هاي کمک درسي و مخترع انواع روش‌هاي نوين براي حل مسائل مختلف در رياضيات مي‌باشد. همچنين از ويژگي‌هاي بارز ايشان مي‌توان به 20 سال سابقه تدريس در استان هاي مختلف از جمله مازندران، آذربايجان غربي، قزوين، همدان و … به دعوت وزارت آموزش و پروش، اشاره کرد. علاوه بر اين، استاد عبدالرضا منتظري در خود موسسه، بيش از 500 جلسه آموزشي در درس رياضي حرف آخر با انيميشن و ديگر ويژگي‌ها داشته است.

کارنامه درخشان ايشان محدود به اين موارد نمي‌شود و تدريس در برنامه‌هاي تلويزيوني در شبکه‌هاي مختلف از سال 83 و تدريس در مدارس نمونه معلم، ملاصدرا، دانشمند، دانش، بهار و … از ديگر فعاليت‌هاي علمي استاد عبدالرضا منتظري در عرصه آموزش رياضيات مي‌باشد.

رياضي حرف آخر عبدالرضا منتظري؛ برترين آموزش رياضي کنکور

رياضي حرف آخر را مي‌توان بهترين آموزش رياضي کنکور به شمار آورد زيرا با استفاده از 30 الگوي طراحي و اختراع شده تمامي رياضيات به دانش آموزان تدريس مي‌شود. البته نکته مهم ديگري که وجود دارد پوشش 80 درصدي اين تدريس‌ها با کنکور است. همانطور که مي‌دانيد در عرصه کنکور و ديگر مقاطع تحصيلي، موسسه‌هاي بسياري وجود دارند که روش‌ها و تکنيک‌هاي تستي براي حل هر يک از تست‌ها و سوالات به شما آموزش مي‌دهند. در واقع بسته‌هاي آموزشي کنکور حرف آخر را در اختيار شما قرار مي‌دهند که شامل اين تکنيک‌ها است.

براي درس رياضي نيز همين اتفاق افتاده است اما در رياضي حرف آخر برتري‌اي که وجود دارد، عدم استفاده از تکنيک‌هاي حفظي و جايگزيني روش‌هاي مفهومي براي يادگيري بهتر دانش آموزان مي‌باشد. پس همانطور که در قسمت‌هاي قبل هم گفته شد، به جرات مي‌توان گفت بهترين آموزش رياضي کنکور و حتي براي ديگر مقاطع تحصيلي را استاد عبدالرضا منتظري ارائه داده است.

بيوگرافي استاد عبدالرضا منتظري موسس حرف آخر

استاد عبدالرضا منتظري، موسس حرف آخر، يکي از برجسته‌ ترين مدرسين درس رياضي کشور مي‌باشد که در سال 1352 متولد شده است. وي تحصيلات تکميلي خود را در رشته مهندسي پليمر دانشگاه صنعتي اصفهان سپري کرده است.

از زمان تاسيس موسسه، دانش آموزان توانسته اند با استفاده از رياضي حرف آخر که داراي روش‌هاي تدريس منحصربه فردي است، نتيجه خوبي را کسب کنند. عبدالرضا منتظري پس از سالها تلاش و تحقيق توانسته است محصولي با کيفيت که شامل تکنولوژي‌هاي بسيار کارآمد مي‌باشد، درس رياضي حرف آخر را در ميان ديگر رقيب‌هاي خود، هميشه برتر نگه دارد.

سوابق تدريس استاد عبدالرضا منتظري

  • کارشناس و مدرس کارنامه ?? در برنامه فرصت برابر
  • ?? سال سابقه تدريس در مدارس کشور
  • فعاليت به عنوان مدرس در برنامه نکته‌ها از شبکه آموزش (سال‌هاي ?? تا ??)
  • مدرس جلسات آموزشي به صورت تصويري در پکيج‌هاي حرف آخر
  • مدرس در مدارس صدرا، دانش، بهار و
  • تدريس در مدارس غيرانتفاعي مناطق ?، ?، ? و ?
  • مدير انتشارات کتاب و نشر ديجيتال حرف آخر
  • مدرس صدا و سيما در شبکه‌هاي يک، سه و پنج

تاليفات استاد عبدالرضا منتظري

  • مولف اولين کتار مصور رياضيات با مجوز علمي از آموزش و پرورش
  • مولف بيش از 30 جلد کتاب کمک درسي در موسسه حرف آخر
  • مولف کتاب‌هاي حساب و ديفرانسيل شروع آسان
  • مولف انواع کتاب در موسسه قلم چي
  • مولف کتاب رياضيات و ديفرانسيل در موسسات گاما و نوبل

روش‌هاي تدريس اختراع شده

  • قانون سيبا (c b a) براي حل معادلات درجه دوم
  • معکوس بازه‌ها
  • روش MM3 براي مشتق
  • روش MM2 و MM1 در محاسبات عددي
  • رسم نمودار بدون توابع بدون استفاده کردن از مشتق
  • عقربه‌هاي چند سر براي حل معادلات مثلثاتي
  • روش بادبادک براي حل تست‌ها و سوالات هندسه
  • روش ماشين براي استفاده در سوالات توابع
  • و ابداع بيش از 2000 انيميشن در رياضيات

به نقل از وبسايت رسمي موسسه حرف آخر

برگرفته از مقاله عبدالرضا منتظري بنيان‌گذار حرف آخر

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : ریاضی,حرف,آخر,عبدالرضا,منتظری؛,برترین,آموزش,ریاضی,کنکور, نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 176 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 18:41

چت روم فارسي,خليج چت,بندر چت

چت روم فارسي چيست ؟

چت روم فارسي فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي که از تنهايي رنج برده و يا دچار مشکلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا کرده که در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم که از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده که از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده که پس از مدتي که بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امکان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد

d738432_.jpeg

و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است که از آن با ورود وي چت و نيمباز و امکانات بي نظيري که اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همکاري نکردن با جمهوري اسلامي ايران داخل کشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند که خداروشکر از بين اين شرکت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا کند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام که سايتي مخصوص عکس گذاري بود با گشايش قسمت دايرکت توانست توجه کاربران را به خود جلب کند  و همچنين مکاني براي چت کردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با کپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسکريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب کرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان کنند که اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسکريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد که صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي که روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن کاربران خود داشته اند .

خليج چت کجاست ؟ 

چت روم فارسي  خليج چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت کامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد که خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت خليج  چت در تلاش است که غير از قشمي ها ساکنان کيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت کاملي که اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد که همچنين اين سايت در بين شبکه هاي اجتماعي نيز اکانت داشته که با سرچ کردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا کرده و وارد شويد با تشکر از وقت گذاري شما .

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : خلیج,چت,بندر,چت, نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 224 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:57

سالنامه1400 و سررسيد 1400 و هدايا و چرايي اهداي آنها

معمولاً در اواخر سال، يکي از دغدغه‌هاي مديران در شرکتهاي مختلف هداياي تبليغاتي است.

به صورت سنتي، بسياري از شرکتها در ايران، سررسيد 1400  و تقويم ‌1400 را به مشتريان و دوستان و شرکاي تجاري هديه مي‌دهند.

شرکتهاي تبليغاتي هم بازار خوبي دارند و انواع خودکار و ساعت و تقويم و جاسوييچي و … را با انواع رنگ بندي و کيفيت هاي مختلف چاپ روي ميز ما و شما قرار مي‌دهند و تلاش مي‌کنند که ما را متقاعد کنند هزينه هديه تبليغاتي در پايان سال، هزينه نيست بلکه سرمايه گذاري است.

ما هزينه‌هاي سنگيني براي سالنامه 1400 و خودکارها و وسايل تبليغاتي انجام ميدهيم و خوب مي‌دانيم که هديه‌ي شرکت ما خيلي سريع لا به لاي هداياي ساير شرکتها گم شده و يا به عنوان دفتر يادداشت، به فرزندان جوانتر خانواده هديه خواهد شد.

به عبارت ديگر، هزينه هاي تبليغاتي نوروزي، هزينه‌اي است که اگر انجام ندهيم تاثير منفي روي ذهن کارمندان و شرکتهاي همکار و … دارد ولي اگر اين هزينه را انجام هم بدهيم اتفاق خاصي نخواهد افتاد.

بديهي است فرض ما بر اين است که طرف مقابل از جمله کساني نيست که براي هديه‌ي سال نو، (به هر دليل!) منتظر تعدادي سکه طلا است و هديه‌ي ما صرفاً قرار است با کمترين هزينه بيشترين اثربخشي تبليغاتي و احساسي را داشته باشد.

و هداياي 1400 ميتونه يکي از موار زير باشه

 

·هداياي تبليغاتي پزشکي و سلامت:

  • امروزه کسب و کارها با در نظر گرفتن هويت و اهداف سازمان ها و نياز و سلايق مخاطبانشان، بازار متنوع محصولات و هداياي تبليغاتي را جستجو کرده تا بهترين ست هاي هديه و همچنين تک محصول هاي مناسب را ارائه دهند.  گروه پزشکي و سلامت اخيرا بازتاب بسيار خوبي نزد مخاطبان داشته است زيرا اين دسته هم کاربردي هستند و هم خلاقانه.

1- دستگاه تست قند

2- دستگاه بخور سرد

3- دستگاه فشارخون

4- ترازو

5- ماساژور

6- نخ دندان تبليغاتي

 

 

·هداياي تبليغاتي ابزار کاربردي:

 

  • ابزار تبليغاتي و جعبه ابزار تبليغاتي، هديه ايي بي نظير و کاربردي است، هديه تبليغاتي که در هنگام نياز براي کمک و انجام کارها در کنار مخاطبان قرار گرفته و تاثير و ماندگاري فوق العاده ايي را در ذهن آنها بوجود مي آورد. بسته بندي و طراحي زيبا و کم حجم، استفاده از بيشترين کارايي و تعداد ابزار در کمترين فضا و ماندگاري بسيار طولاني و کاربردي بودن، از مزاياي اين هداياي تبليغاتي است که در بين هديه دهندگان محبوبيت بالايي ايجاد کرده و اين هديه را در زمره هداياي تبليغاتي نفيس و خاص به شمار آورده است.

1- جعبه ابزار تبليغاتي

2- متر تبليغاتي

3- چکش

4- چندکاره

5- جعبه کمکهاي اوليه تبليغاتي

 

·هداياي تبليغاتي دکوراسيون و منزل :

1-  ماگ و ليوان :

امروزه کمتر کسي وجود دارد که از ماگ هاي زيبا و جذاب براي نوشيدن چاي يا قهوه در طول روز استفاده نکرده باشد. يک ماگ زيبا و خوش‌رنگ، مي‌تواند به عنوان يک هديه تبليغاتي خاص و منحصربه‌فرد براي مشتريان هميشگي شما در نظر گرفته شود. استفاده از ماگ هاي تبليغاتي اين امکان را فراهم مي کند که مشتري بارها و بارها برند شما را در طول روز هنگام نوشيدن چاي مشاهده کند .

2- بشقاب

3- زير ليواني

4- زيربشقابي

5- فلاکس و قمقمه

6- تابلو ديواري

7- تابلو روميزي

8- شيد تبليغاتي

 

 

·هداياي تبليغاتي چوبي :

1- ساعت چوبي روميزي

2- ساعت چوبي ديواري

3- ست روميزي بامبو

4- نگهدارنده موبايل

5- تقويم روميزي چوبي

6- تابلوهاي ديواري چوبي

7- جعبه پذيرايي و جعبه جواهرات

- هداياي تبليغاتي عمومي :

1- پيکسل تبليغاتي

2- خوشبو کننده ماشين

3- موس پد تبليغاتي

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : سالنامه1400,و,سررسید,1400,و,هدایا,و,چرایی,اهدای,آنها, نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 208 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 17:14

آيا مي‌خواهيد کسب و کارتان رشد کند؟ (عجب سوال کليشه اي و مسخره اي D:)

حتما شما هم مانند بسياري از افراد به فکر رشد کسب و کار خود هستيد، براي رسيدن به اين هدف اولين نکته ضروري و اساسي اين هست که "مشتريان فعلي خودتان را راضي و خوشنود نگاه داريد" براي اين کار بايد رضايت مشتريان خودتان را اندازي گيري کنيد، اما اين کار به سادگي متر زدن لباس و زمين و خانه نيست!

آيا مشتريانتان به کمک کسب و کار شما به آن چيزي که مدنظرشان بود رسيده‌اند؟  آيا اونها راضي هستند؟ چه چيزي در کسب و کار شما مي‌توانست بهتر باشد؟

پرسشنامه رضايت مشتريان به شما کمک مي‌کند بتوانيد به درستي و با طرح سوالاتي درست، ميزان رضايت مشتريان خود را بسنجيد و با کسب اطلاعات صحيح، تصميمات اثربخش گرفته و استراتژي کسب و کار خود را قوي‌تر کنيد.

منبع :

http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=590617
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10964031
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971528
http://wiki.soippo.edu.ua/index.php?title=%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87:Overby0579
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196356.page
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968781
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076133-overby-shaw
http://als.anits.edu.in/members/overby0570/
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971548
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188012

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : پرسشنامه,آماده‌ی,سنجش,میزان,رضایت,مشتریان, نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 214 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:33

پنل پيامک براي آژانس هاي مسافرتي و گردشگري، يک عضو جدانشدني!

jff6_z4.jpg

اگر صاحب آژانس مسافرتي هستيد بايد بدانيد که براي جذب مشتري جديد و ارتباط با مشتري هاي قديمي داشتن پنل اس ام اس از واجبات کار شما به شمار ميرود و اگر از آن استفاده نکنيد يا به درستي استفاده نکنيد نميتوانيد با رقيبان خود رقابت کنيد. شما علاوه بر استفاده از پنل پيامکي براي آزانس مسافرتي به عنوان يک ابزار اطلاع رساني در زمينه فروش تور و پرواز، ميتوانيد بازرايابي پيامکيداشته باشيد و تبليغات خود را در طول سال با کمترين هزينه و بيشترين بازدهي انجام دهيد.

بهترين راه براي ارتباط و حفظ مشتري هاي قديمي:

اولين اقدام شما بايد ذخيره اطلاعات مشتريان سال هاي گذشته باشد، بهترين گزينه براي برنامه هاي پيش روي شما همين مشتري هاي سابق شما هستن که اگر از شما خاطره اي خوش داشته باشند ميتوانيد با يک تخفيف خوب، آفر جديد خود را براي آنها پيامک کنيد و منتظر بازگشت آنها باشيد، فراموش نکنيد که حتما نام مخاطب را در متن پيام خود بگنجانيد و لينک سايت يا شبکه اجتماعي خود را براي اطلاعات بيشتر در متن پيام قرار دهيد.

جذب مشتري جديد با سامانه پيامکي:

شما به عنوان يک آژانس مسافرتي براي برگزاري تورهاي مسافرتي خود بايد مشترياني رو جذب کنيد که محل سکونت آنها با محل آژانس شما در يک استان باشد، زيرا احتمال اينکه مشتري شما مبدا تور خود را استاني ديگر در نظر بگيرد بسيار بسيار کم است! با اين تفاسير براي پيدا کردن مشتري هاي جديد براحتي ميتوانيد از پنل پيامک

کمک بگيريد و با هزينه اندک مخاطب هدف خود را جذب کنيد.براي آشنايي کامل با ارسال پيامک به استان هاي مختلف اينجا کليک کنيد.

مزيت سامانه پيامکي براي مشتريان شما:

يکي از مهم ترين ويژگي هاي پنل پيامک براي آژانس مسافرتي اين است که لازم نيست مشتريان شما براي اطلاع از تغيير زمان پرواز يا اطلاعات مربوطه به کامپيوتر يا اينترنت دسترسي داشته باشند.

پيامک هاي ارسال شده شما از طريق پنل اس ام اس، مستقيم به دست مشتري شما خواهد رسيد و اين پيام در جاي امني از گوشي او ذخيره ميشود و ميتواند دوباره براي يادآوري به آن مراجعه کند. زماني که مشتريان شما اطلاعات سفر خود را مانند اطلاعات پرواز، اطلاعات هتل و… را بر روي موبايل خود دريافت کنند مي توانند تجربه مسافرتي شيرين و لذت بخش با آژانس مسافرتي شما داشته باشند و با اين کار شما مجموعه اي منظم و حرفه اي در ذهن مشتري جلوه خواهيد کرد. براي موفقيت در ارتباط هاي پيامکي، فقط ارسال پيامک تبليغاتي و داشتن مشتري کافي نيست، بايد براي مشتري رضايت ايجاد شود تا منجر به وفاداري مشتري شود. ايجاد رضايت مشتري وتبديل آنها به مشتري وفادار، يکي از بهترين کانال هاي تبليغاتي است.

خدمات ويژه آژانس هاي مسافرتي با کمک سامانه پيامکي به مشتريان :

استفاده از سامانه پيامکي علاوه بر تمام مزايايي که براي شما دارد و در ادامه خواهيم گفت، باعث صرفه جويي در انرژي کارکنان شما ميشود و ديگر نيازي نيست تا مسئولان آژانس با مشتريان تماس گرفته و آن ها را از زمان پرواز و نوع هتل و اطلاعات اين چنيني مطلع کنند.

ارسال پيام کوتاه پس از رزرو:

بعد از رزرو خدماتي که شما ارائه ميدهيد بايد با استفاده از پيامک، مشتري را از جزئيات آن با خبر کنيد. اگر سايت داشته باشيد پنل اس ام اس مديانا از طريق وب سرويس به آن متصل ميشود و بعد از هر ثبت سفارش به صورت خودکار پيامک به دست مشتري شما خواهد رسيد.

"(نام مشتري) عزيز

رزرو بليط شما با کد تاييد 58652 با موفقيت انجام شد

براي مشاهده اطلاعات بيشتر لينک زير را کليک کنيد

يادآوري زمان و اطلاعات سفر:

قبل از شروع سفر بهترين زمان براي اين است که نشان دهيد همه چيز تحت کنترل شماست و چيزي از قلم نيفتاده است، وقت اين است که زمان و اطلاعات دقيق سفر يا پرواز را براي مشتري خود پيامک و در واقع يادآوري کنيد، همچنين تغييرات ناگهاني پيش آمده مثل عوض شدن هتل يا ساعت را هم ميتوانيد از اين طريق اعلام کنيد.

"(نام مشتري) عزيز

تور 3 روزه کوير مصر، حرکت از تهران ميدان آرژانتين در تاريخ 09/01/99 در ساعت 06 بامداد انجام خواهد شد.

لطفا نيم ساعت زودتر از حرکت در مکان حضور يابيد.

با تشکر

آژانس(نام آژانس)"

اطلاعات گردشگري در پيامک:

پنل پيامک براي آژانس مسافرتي اين مزيت را دارد که در سفرهاي مشتريان، از شما يک همسفر و ليدر ميسازد، با دادن اطلاعاتي در رابطه با مکان هاي ديدني و تاريخچه مقصد مخاطب خود، ميتوانيد احساس خوبي به مشتريان منتقل کنيد، البته که بايد مراقب باشيد در اين زمينه زياده روي نکنيد چون نتيجه عکس دارد. همچنين در روز آخر اقامت مسافران نيز مي توانيد زمان پرواز برگشت و تحويل هتل و هرگونه تغيير در زمان حرکت را به آنها يادآوري کنيد.

"(نام مشتري) عزيزهواي کوير مصر در پاييز به نحوي است که حتي پوشيدن يک تيشرت براي شما کافي هست البته براي روز و در شب حتما به يک ژاکت نياز پيدا خواهيد کرد، معمولا بيشتر تورهاي گردشگري در شب آتش روشن مي‌کنند و به شب نشيني کنار آتش مي‌پردازند که بسيار لذت‌بخش است و خاطره‌اي خوش را براي شما رقم خواهم زد که هيچوقت فراموش نخواهيد کرد.

اميدواريم خاطرات خوبي را در سفر ما با تجربه کنيد.

آژانس(نام آژانس)"

نظرسنجي از مشتريان:

بعد از اتمام سفر ميتوانيد پيامکي مبني بر رضايت و انتقاد و پيشنهاد از سفر براي مشتريان ارسال کنيد و از نظرات آنها استفاده کنيد و از آنها بخواهيد کم و کاستي ها را به اطلاع شما برسانند. هم چنين ميتوانيد در پايان سفر از آنها بخواهيد عضو باشگاه مشتريان شما شوند و از تخفيفات ويژه اي که براي اعضاي باشگاه در نظر ميگيريد بهره مند شوند.

"(نام مشتري) عزيز

از اينکه (نام آژانس) را براي سفرخود انتخاب کرديد از شما متشکريم.

در راستاي بهبود خدمات گردشگري به شدت مشتاق نظرات شما هستيم.

در صورت تمايل با کليک بر روي لينک زير نظرتان را با ما در ميان بگذاريد.

با تشکر

آژانس(نام آژانس)"

پيامک تبريک مناسبت ها و اعلام تخفيف ها:

شما مي توانيد با ارسال پيامک تبليغاتي آژانس و دفتر گردشگري خود را به مشتريان، جهت استفاده از تور ها و تخفيف هاي ويژه و بسته هاي تور ويژه براي فصول مختلف آگاه کنيد. مشتريان قديم و جديد خود را براي شرکت در اين تور ها تشويق کنيد؛ و برايشان تخفيف ويژه در نظر بگيريد.

تور 7 روزه ترکيه براي مشتريان قبلي با 20 درصد تخفيف و براي مشتريان جديد با 10 درصد تخفيف ارائه مي شود.

با تشکر

آژانس(نام آژانس)"

امروزه تمامي مشاغل بايد براي برتري در کسب و کار و نگه داشتن مشتري هاي قبلي ، از پنل اس ام اس استفاده کنند و اگر از پيامک تبليغاتي استفاده نکنند به احتمال زياد مشتريان خود را از دست ميدهند.

پنل اس ام اس مديانا با برخورداري از قابليت هاي بي شماري از قبيل

ارائه خدمات ارسال و دريافت پيام کوتاه در بستر اپليکيشن ها و وبسايت ها

ارائه SLA در زمينه سرعت و کيفيت پيامدهي

ارائه تعهد محرمانگي اطلاعات (NDA)

ارائه راهکارهاي اطلاع رساني دقيق به مشتريان

ارائه راهکارهاي اطلاع رساني دقيق به مشتريان

ارسال بيش از 6 ميليون پيامک روزانه

ارائه تعرفه ارسال رقابتي و...

مي تواند آژانس گردشگري شما را براي ارائه خدمات بهتر به مسافران خود در زمينه مسافرتي و گردشگري ياري نمايد.

براي دريافت پنل پيامک مديانا کليک کنيد.

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : پنل,پیامک,برای,آژانس,های,مسافرتی,و,گردشگری,یک,عضو,جدانشدنی!, نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 195 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 15:45

سالنامه1400 و سررسيد 1400 و هدايا و چرايي اهداي آنها

معمولاً در اواخر سال، يکي از دغدغه‌هاي مديران در شرکتهاي مختلف هداياي تبليغاتي است.

به صورت سنتي، بسياري از شرکتها در ايران، سررسيد 1400  و تقويم ‌1400 را به مشتريان و دوستان و شرکاي تجاري هديه مي‌دهند.

شرکتهاي تبليغاتي هم بازار خوبي دارند و انواع خودکار و ساعت و تقويم و جاسوييچي و … را با انواع رنگ بندي و کيفيت هاي مختلف چاپ روي ميز ما و شما قرار مي‌دهند و تلاش مي‌کنند که ما را متقاعد کنند هزينه هديه تبليغاتي در پايان سال، هزينه نيست بلکه سرمايه گذاري است.

ما هزينه‌هاي سنگيني براي سالنامه 1400 و خودکارها و وسايل تبليغاتي انجام ميدهيم و خوب مي‌دانيم که هديه‌ي شرکت ما خيلي سريع لا به لاي هداياي ساير شرکتها گم شده و يا به عنوان دفتر يادداشت، به فرزندان جوانتر خانواده هديه خواهد شد.

به عبارت ديگر، هزينه هاي تبليغاتي نوروزي، هزينه‌اي است که اگر انجام ندهيم تاثير منفي روي ذهن کارمندان و شرکتهاي همکار و … دارد ولي اگر اين هزينه را انجام هم بدهيم اتفاق خاصي نخواهد افتاد.

بديهي است فرض ما بر اين است که طرف مقابل از جمله کساني نيست که براي هديه‌ي سال نو، (به هر دليل!) منتظر تعدادي سکه طلا است و هديه‌ي ما صرفاً قرار است با کمترين هزينه بيشترين اثربخشي تبليغاتي و احساسي را داشته باشد.

و هداياي 1400 ميتونه يکي از موار زير باشه

 

·هداياي تبليغاتي پزشکي و سلامت:

  • امروزه کسب و کارها با در نظر گرفتن هويت و اهداف سازمان ها و نياز و سلايق مخاطبانشان، بازار متنوع محصولات و هداياي تبليغاتي را جستجو کرده تا بهترين ست هاي هديه و همچنين تک محصول هاي مناسب را ارائه دهند.  گروه پزشکي و سلامت اخيرا بازتاب بسيار خوبي نزد مخاطبان داشته است زيرا اين دسته هم کاربردي هستند و هم خلاقانه.

1- دستگاه تست قند

2- دستگاه بخور سرد

3- دستگاه فشارخون

4- ترازو

5- ماساژور

6- نخ دندان تبليغاتي

 

 

·هداياي تبليغاتي ابزار کاربردي:

 

  • ابزار تبليغاتي و جعبه ابزار تبليغاتي، هديه ايي بي نظير و کاربردي است، هديه تبليغاتي که در هنگام نياز براي کمک و انجام کارها در کنار مخاطبان قرار گرفته و تاثير و ماندگاري فوق العاده ايي را در ذهن آنها بوجود مي آورد. بسته بندي و طراحي زيبا و کم حجم، استفاده از بيشترين کارايي و تعداد ابزار در کمترين فضا و ماندگاري بسيار طولاني و کاربردي بودن، از مزاياي اين هداياي تبليغاتي است که در بين هديه دهندگان محبوبيت بالايي ايجاد کرده و اين هديه را در زمره هداياي تبليغاتي نفيس و خاص به شمار آورده است.

1- جعبه ابزار تبليغاتي

2- متر تبليغاتي

3- چکش

4- چندکاره

5- جعبه کمکهاي اوليه تبليغاتي

 

·هداياي تبليغاتي دکوراسيون و منزل :

1-  ماگ و ليوان :

امروزه کمتر کسي وجود دارد که از ماگ هاي زيبا و جذاب براي نوشيدن چاي يا قهوه در طول روز استفاده نکرده باشد. يک ماگ زيبا و خوش‌رنگ، مي‌تواند به عنوان يک هديه تبليغاتي خاص و منحصربه‌فرد براي مشتريان هميشگي شما در نظر گرفته شود. استفاده از ماگ هاي تبليغاتي اين امکان را فراهم مي کند که مشتري بارها و بارها برند شما را در طول روز هنگام نوشيدن چاي مشاهده کند .

2- بشقاب

3- زير ليواني

4- زيربشقابي

5- فلاکس و قمقمه

6- تابلو ديواري

7- تابلو روميزي

8- شيد تبليغاتي

 

 

·هداياي تبليغاتي چوبي :

1- ساعت چوبي روميزي

2- ساعت چوبي ديواري

3- ست روميزي بامبو

4- نگهدارنده موبايل

5- تقويم روميزي چوبي

6- تابلوهاي ديواري چوبي

7- جعبه پذيرايي و جعبه جواهرات

- هداياي تبليغاتي عمومي :

1- پيکسل تبليغاتي

2- خوشبو کننده ماشين

3- موس پد تبليغاتي

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : سالنامه1400,و,سررسید,1400,و,هدایا,و,چرایی,اهدای,آنها, نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 411 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 19:07

لینک دوستان

خبرنامه